Чорна п’ятниця — улюблений розпродаж молоді?

Чорна п’ятниця — улюблений розпродаж молоді?

Жовтневе дослідження Kantar Україна залучило 1000 містян України віком 18-55 років. Питання були нагальні: обізнаність щодо масових розпродажів та плани купувати під час них.

Виявилось, що Чорну п’ятницю для шопінгу вподобала насамперед молодь (респонденти 18-29 років). З них планували скористатись знижками наприкінці листопада 73%.

Загалом 87% опитаних знають, що таке Black Friday: з них 37% вважають, що знижки у ці дні створюють штучно, тобто розпродаж є обманом.

64% прихильників протилежної думки планують покупки на Чорну п’ятницю. З них витратити близько 3 тис. грн мали на думці ≈ 50%.

На що саме? У відсотках:

  1. одяг — 42, 
  2. техніка для побуту — 34, 
  3. взуття — 30, 
  4. смартфони та мобільні телефони — 28, 
  5. подарунки до прийдешніх свят, товари для дому — по 23, 
  6. косметична та парфумерна продукція — 22.

Які ще плани? 66% респондентів планують шопінг на дні різдвяних розпродажів, 71% очікують новорічних.