Чорна п’ятниця — улюблений розпродаж молоді?
Жовтневе дослідження Kantar Україна залучило 1000 містян України віком 18-55 років. Питання були нагальні: обізнаність щодо масових розпродажів та плани купувати під час них.
Виявилось, що Чорну п’ятницю для шопінгу вподобала насамперед молодь (респонденти 18-29 років). З них планували скористатись знижками наприкінці листопада 73%.
Загалом 87% опитаних знають, що таке Black Friday: з них 37% вважають, що знижки у ці дні створюють штучно, тобто розпродаж є обманом.
64% прихильників протилежної думки планують покупки на Чорну п’ятницю. З них витратити близько 3 тис. грн мали на думці ≈ 50%.
На що саме? У відсотках:
- одяг — 42,
- техніка для побуту — 34,
- взуття — 30,
- смартфони та мобільні телефони — 28,
- подарунки до прийдешніх свят, товари для дому — по 23,
- косметична та парфумерна продукція — 22.
Які ще плани? 66% респондентів планують шопінг на дні різдвяних розпродажів, 71% очікують новорічних.