Facebook змінює свій підхід до створення рекламних кампаній

Facebook змінює свій підхід до створення рекламних кампаній

Що таке заснований на результатах рекламний досвід (Outcome — Driven Ad Experiences — ODAX)?

Для того, щоб ефективно орієнтувати рекламодавців на оптимальні налаштування кампаній, Facebook переглядає метод вибору цілей під час створення нових кампаній у бізнес-менеджері. 

Ключова мета змін — перехід до релевантнішого варіанту вибору цілей, котрі базуються на результатах. Рекламодавці можуть вибирати запропоновані ними результати діяльності (наприклад: Впізнаваність, Трафік, Залученість, Ліди, Просування додатків, Продажі), й інтерфейс буде спрямовувати рекламодавців до оптимальних шляхів налаштування/створення кампанії для досягнення цього результату.

Ключові зміни в API Facebook/Instagram

  1. ODAX може надати логічний вибір, який узгоджується із загальноприйнятими маркетинговими концепціями.
  2. ODAX може допомогти рекламодавцям знайти на сайті рішення для використання у своїх кампаніях.
  3. ODAX може допомогти зменшити складність організації рекламної кампанії, збільшити можливості масштабування рекламних активностей та уникнути подвоювання варіантів.

Чому це так важливо?

Рекламна екосистема стає все більш фрагментованою, важкою у використанні та складною. Рекламодавці плутаються в інформації стосовно цілей, і це є поширеним головним болем для непідготовлених користувачів при запуску реклами. Зокрема, рекламодавці не розуміють, які цілі вибрати для досягнення бажаного результату під час підготовки та створення кампанії.Наразі відсутня чітка або послідовна таксономія, яка б визначала, що таке Ціль, і які особливості характеризують кожну з Цілей. Крім того, для тих самих або аналогічних цілей використовуються надлишкові варіанти. Ці невідповідності посилюють плутанину в рекламі та часто призводять до неоптимальних планів щодо рекламних кампаній.Зміни в основному вплинуть на рекламодавців, які переважно використовують кампанії Конверсії, Повідомлення та Перегляди відео.

У чому суть змін?

Facebook об'єднує 11 цілей у 6, зосередивши увагу на маркетингових результатах:

  1. Впізнаваність
  2. Трафік
  3. Залученість
  4. Ліди
  5. Просування додатків
  6. Продажі

Спрощення цілей

Спрощуючи завдання та об'єднуючи їх з 11 до 6, Facebook прагне досягти таких цілей:

  1. Спрощення цілей: спрощення завдань та їх зіставлення з тими цілями маркетингу, які широко застосовуються. Це полегшуватиме рекламодавцям завдання інформувати про свої справжні цілі.
  2. Увімкнення крос-канальних рекламних кампаній: після того, як оптимізація крос-канальних конверсій стане доступною (наприклад: вебсайт + програма, вебсайт + магазин), повідомлення про цінність конверсій допоможуть рекламодавцям адаптувати рекламні кампанії в потрібному напрямку.
  3. Надання допомоги: за наявності кращої інформації про наміри рекламодавця система підказок Бізнес-менеджера Facebook може дати більше підказок рекламодавцям при створенні рекламних кампаній, полегшуючи досягнення їхніх маркетингових цілей.
Джерело: developers.facebook.com

Джерело: developers.facebook.com