Ґроуз-хакінг, цінові хитрощі чи контент-маркетинг?

Ґроуз-хакінг, цінові хитрощі чи контент-маркетинг?

Порозуміння з ЦА − золотий ключик до продажів. Зібрали кілька книжок з корисними порадами про те, як знаходити шлях до сердець, розумів та − всі вже в курсі − підсвідомості!

1. «Buyology. Захоплююча подорож в мозок сучасного споживача», М. Ліндстром. Книга, яку маркетологи кожного дня розбирають на цитати та приклади. Як досліджували підсвідомий вибір, які є принципи нейромаркетингу та що з цього випливає для бізнесу.

2. «На гачку. Як створювати продукти, що формують звички», Н. Еяль, Р. Хувер. Вау-продукт − це ще не все. Треба, щоб клієнтам він став життєво необхідним. Про тригери, фреймінг, ефект дефіциту і ще багато чого − на прикладах з діджитал-реальності.

3. «Алхімія. Як народжуються шалені ідеї», Р. Сазерленд. Нетривіальні підходи, які спрацювали та стали маркетинговими фішками. «Алхімію можна застосовувати до всього в житті. Крім того, текст з біса смішний», − це рекомендація від Насіма Талеба.

4. «Фанократія», Д. Скотт, Р. Скотт. Незабутній досвід, спільний сленг, чесність та інші дієві способи перетворювати клієнтів на фанатів бренду.

5. «Вони питають, ви відповідаєте», М. Шерідан. Реальна історія про те, як бізнес був врятований завдяки контент-маркетингу. Висновки вже зроблені − користуймося.

6. «Психологія впливу», Р. Чалдіні. Ґрунтовні психологічні дослідження, зведені до 6 важливих принципів. Як спілкуватись з людьми, щоб вони з вами погоджувались, і як на цьому будувати продажі.

7. «Привітайте своїх хейтерів», Д. Бер. Так, хейтерів вже теж класифікували. Доцільні поради про те, як знаходити порозуміння з критиками, перетворювати негатив на позитив і брати до уваги справедливі зауваження.

8. «9,99. Міф про чесну ціну», В. Паундстоун. Докладний аналіз чесних маркетингових маніпуляцій.

9. «Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри», Р. Холідей. 100 сторінок нон-фікшн про сучасний дієвий digital-маркетинг.

10. «Клієнти на все життя». К. Сьюелл, П. Браун. Підґрунтя стабільного бізнесу − постійні клієнти. 200+ сторінок про те, як побудувати з ними справді теплі стосунки. Крок за кроком.

Такий собі шорт-лист на залишок канікул. Згідно з патерном «вивчити за літо» 😉.

А вас що-небудь з прочитаного останнім часом змусило до змін?