ІнАУ надала результати дослідження ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2021 р.
Цей етап − про кошти, які рекламодавці витратили на медійну інтернет-рекламу (МІР) для української інтернет-аудиторії.
- In-stream video (реклама в відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) − 53,4
- банерна реклама − 32,0
- In-page video (content-roll) − 6,1
- інші нестандартні рішення (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці, інше) − 4,0
- спонсорство − 4,5.
Для тих, кому цікаво порівняти:
Окремо про рекламу, орієнтовану на користувачів мобільних пристроїв. Її частка в загальному обороті сягнула 68,3%.
А от так виглядають сегменти мобільної МІР в загальному обороті медійної інтернет-реклами у %:
- In-stream video − 34,5
- банерна реклама − 25,8
- In-page video (content-roll) − 4,1
- інші нестандартні рішення − 2,5
- спонсорство − 1,4
Закупівлі за допомогою Programmatic склали для агентств 51,8%.
На рекламу у соціальних медіа і месенджерах у агентств припадає 43,4%.
Очікуємо на результати другого етапу досліджень: обсяг ринку МІР за I півріччя 2021 р., частки прямих продажів та продажів за допомогою Programmatic.