ІнАУ надала результати дослідження ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2021 р.

ІнАУ надала результати дослідження ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2021 р.

Цей етап − про кошти, які рекламодавці витратили на медійну інтернет-рекламу (МІР) для української інтернет-аудиторії.

- In-stream video (реклама в відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) − 53,4

- банерна реклама − 32,0

- In-page video (content-roll) − 6,1

- інші нестандартні рішення (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці, інше) − 4,0

- спонсорство − 4,5.

Для тих, кому цікаво порівняти:

перше півріччя 2020 р.

загалом 2020-й

Окремо про рекламу, орієнтовану на користувачів мобільних пристроїв. Її частка в загальному обороті сягнула 68,3%.

А от так виглядають сегменти мобільної МІР в загальному обороті медійної інтернет-реклами у %:

- In-stream video − 34,5

- банерна реклама − 25,8

- In-page video (content-roll) − 4,1

- інші нестандартні рішення − 2,5

- спонсорство − 1,4

Закупівлі за допомогою Programmatic склали для агентств 51,8%.

На рекламу у соціальних медіа і месенджерах у агентств припадає 43,4%.

Очікуємо на результати другого етапу досліджень: обсяг ринку МІР за I півріччя 2021 р., частки прямих продажів та продажів за допомогою Programmatic.