Перше квітня: непересічні жарти із гарним потенціалом

Перше квітня: непересічні жарти із гарним потенціалом

«Посадіть паросток спагеті у банку із томатним соусом та сподівайтесь на краще», — радили 1 квітня 1957 р. журналісти BBC усім телеглядачам, хто зміг зателефонувати до редакції новин з питанням, де взяти таку ж розсаду макаронів, як у швейцарських фермерів.

Сюжет про надзвичайний врожай спагеті став класикою першоквітневих розіграшів. Визнаємо, що 60 років тому гарно жартувати було простіше: люди довірливіші, а конкурентів менше. 

Втім, епоха digital надає багато можливостей для нових розіграшів. Згадуючи деякі з них, можна навіть пошкодувати, що частка правди у них поки що гіпотетична. Втілення цих задумів могло б добряче полегшити життя. Або ж, щонайменше, зробити веселішим.

Google всебічний

Схоже, що всі підрозділи Google у різних країнах готуються до першого квітневого дня із захопленням. Їхні жарти завжди так докладно обґрунтовані, що повірити в черговий технологічний прорив дуже хочеться:

  1. Функція Screen Cleaner в Google Files — щоб очищати екран смартфону від бруду.
  2. Детектор невдалого гумору у додатку Files Go.
  3. Сервіс Gmail Paper, який автоматично роздруковує всі електронні листи, складає у теку та доставляє власнику поштової адреси. 
  4. Напій Google Gulp, який поліпшує продуктивність кори головного мозку. 
  5. Функція Tulip для «розумної колонки» Google Home — щоб спілкуватись з улюбленими тюльпанами (звісно ж, ідея надійшла з нідерландського офісу).

https://www.youtube.com/watch?v=nsPQvZm_rg

Honda — за толерантність на дорогах

Honda анонсувала мобільний додаток  Honda Sixth Sense, який вміє запобігати зіткненням не тільки з фізичними перешкодами, а ще й з людьми, з якими водій не хоче зустрічатись. Та прокладати новий, з усіх боків комфортний маршрут. 

Ще одна жартівлива пропозиція від автоконцерну — ввічливий гудок: він не лунає гучно, а делікатно покашлює. 

https://www.youtube.com/watch?v=Neie1C-nhK4

Samsung: навколо їжі

Одного року винахідники з Кореї презентували з нагоди початку квітня спеціальний смартфон для любителів куховарити. Цей девайс можна використовувати як професійний ніж для м’яса, а стилусом перевіряти температуру страви.  

Ще один винахід — «розумні джинси», що стежать за збільшенням об’ємів господаря. Вбудований у них модуль ZipARTIK за допомогою функції Wi-Fly стежить, чи не почала від надмірного навантаження розстібатись блискавка.

BMW: більше інновацій в усьому

BMW повідомила про надзвичайну опцію для власників BMW i8 — можливість вибрати для своєї автівки унікальну місячну фарбу. Розроблена за революційною  фотоелектричною технологією, фарба вночі залучає енергію Місяця, щоб заряджати акумулятор.  

Для тих, хто подорожує просторами супермаркетів, у компанії розробили поліпшену теліжку: з системою контролю сліпих зон та функцією запобігання зіткнення з іншими теліжками. 

А для чотирилапих друзів — модерновий мобільний автокошик dDrive. Зі шкіряним оздобленням та вентилятором з 3 режимами, щоб створювати повну ілюзію вітру в… морду. 

Смачні рішення 

Маркетологи Burger King були багаті на кмітливі вигадки ще в далекому 1998 р. Анонсований ними гамбургер для лівшів —  ще один класичний приклад вірусного першотравневого маркетингу. 

Симпатична сучасна пропозиція від McDonalds — «роздрукувати» на булочці власне селфі. 

Coca-Cola нібито розпочала випуск нових смаків коли: авокадо, деревне вугілля та хлібна закваска. А бренд Heinz — шоколадного майонезу. Мабуть, доречним він був би у закусках до віскі з рожевим лейблом від Johnnie Walker: зі смаком карамелі та збитих вершків. 

Бренди турбуються про усіх

І щороку першого квітня це доводять:

  • Шкарпетки HTC RE Sok приймають повідомлення та смс-ки та можуть їх прочитати вголос. А ще не ніколи не губляться, бо мають GPS-трекер.
  • Lotus Exclusive створили карбонові шоломи для котів, які супроводжують своїх власників навіть на перегонах. 
  • А Scoda —  парасольки для собак. 
  • Якщо ви надто зайняті, щоб приділити пів годинки вивченню іноземної мови, совеня від Duolingo навідає вас в реальному світі.  

             https://www.youtube.com/watch?v=8wc83qX6oNM 

Перше квітня має багато назв: в Італії це День бовдурів, у США — дурнів, у Шотландії — зозуль, в Японії — ляльок, а у Франції — квітневої риби. А таємною мовою маркетологів усіх країн ця дата, схоже, називається Днем тестування чудернацьких ідей 😉 . Зокрема тих, що трохи випереджають свій час.