Перше квітня: непересічні жарти із гарним потенціалом
«Посадіть паросток спагеті у банку із томатним соусом та сподівайтесь на краще», — радили 1 квітня 1957 р. журналісти BBC усім телеглядачам, хто зміг зателефонувати до редакції новин з питанням, де взяти таку ж розсаду макаронів, як у швейцарських фермерів.
Сюжет про надзвичайний врожай спагеті став класикою першоквітневих розіграшів. Визнаємо, що 60 років тому гарно жартувати було простіше: люди довірливіші, а конкурентів менше.
Втім, епоха digital надає багато можливостей для нових розіграшів. Згадуючи деякі з них, можна навіть пошкодувати, що частка правди у них поки що гіпотетична. Втілення цих задумів могло б добряче полегшити життя. Або ж, щонайменше, зробити веселішим.
Google всебічний
Схоже, що всі підрозділи Google у різних країнах готуються до першого квітневого дня із захопленням. Їхні жарти завжди так докладно обґрунтовані, що повірити в черговий технологічний прорив дуже хочеться:
- Функція Screen Cleaner в Google Files — щоб очищати екран смартфону від бруду.
- Детектор невдалого гумору у додатку Files Go.
- Сервіс Gmail Paper, який автоматично роздруковує всі електронні листи, складає у теку та доставляє власнику поштової адреси.
- Напій Google Gulp, який поліпшує продуктивність кори головного мозку.
- Функція Tulip для «розумної колонки» Google Home — щоб спілкуватись з улюбленими тюльпанами (звісно ж, ідея надійшла з нідерландського офісу).
https://www.youtube.com/watch?v=nsPQvZm_rg
Honda — за толерантність на дорогах
Honda анонсувала мобільний додаток Honda Sixth Sense, який вміє запобігати зіткненням не тільки з фізичними перешкодами, а ще й з людьми, з якими водій не хоче зустрічатись. Та прокладати новий, з усіх боків комфортний маршрут.
Ще одна жартівлива пропозиція від автоконцерну — ввічливий гудок: він не лунає гучно, а делікатно покашлює.
https://www.youtube.com/watch?v=Neie1C-nhK4
Samsung: навколо їжі
Одного року винахідники з Кореї презентували з нагоди початку квітня спеціальний смартфон для любителів куховарити. Цей девайс можна використовувати як професійний ніж для м’яса, а стилусом перевіряти температуру страви.
Ще один винахід — «розумні джинси», що стежать за збільшенням об’ємів господаря. Вбудований у них модуль ZipARTIK за допомогою функції Wi-Fly стежить, чи не почала від надмірного навантаження розстібатись блискавка.
BMW: більше інновацій в усьому
BMW повідомила про надзвичайну опцію для власників BMW i8 — можливість вибрати для своєї автівки унікальну місячну фарбу. Розроблена за революційною фотоелектричною технологією, фарба вночі залучає енергію Місяця, щоб заряджати акумулятор.
Для тих, хто подорожує просторами супермаркетів, у компанії розробили поліпшену теліжку: з системою контролю сліпих зон та функцією запобігання зіткнення з іншими теліжками.
А для чотирилапих друзів — модерновий мобільний автокошик dDrive. Зі шкіряним оздобленням та вентилятором з 3 режимами, щоб створювати повну ілюзію вітру в… морду.
Смачні рішення
Маркетологи Burger King були багаті на кмітливі вигадки ще в далекому 1998 р. Анонсований ними гамбургер для лівшів — ще один класичний приклад вірусного першотравневого маркетингу.
Симпатична сучасна пропозиція від McDonalds — «роздрукувати» на булочці власне селфі.
Coca-Cola нібито розпочала випуск нових смаків коли: авокадо, деревне вугілля та хлібна закваска. А бренд Heinz — шоколадного майонезу. Мабуть, доречним він був би у закусках до віскі з рожевим лейблом від Johnnie Walker: зі смаком карамелі та збитих вершків.
Бренди турбуються про усіх
І щороку першого квітня це доводять:
- Шкарпетки HTC RE Sok приймають повідомлення та смс-ки та можуть їх прочитати вголос. А ще не ніколи не губляться, бо мають GPS-трекер.
- Lotus Exclusive створили карбонові шоломи для котів, які супроводжують своїх власників навіть на перегонах.
- А Scoda — парасольки для собак.
- Якщо ви надто зайняті, щоб приділити пів годинки вивченню іноземної мови, совеня від Duolingo навідає вас в реальному світі.
https://www.youtube.com/watch?v=8wc83qX6oNM
Перше квітня має багато назв: в Італії це День бовдурів, у США — дурнів, у Шотландії — зозуль, в Японії — ляльок, а у Франції — квітневої риби. А таємною мовою маркетологів усіх країн ця дата, схоже, називається Днем тестування чудернацьких ідей 😉 . Зокрема тих, що трохи випереджають свій час.