PRO рекламу в Telegram
Ніякого таргетингу,
− наголосив Павло Дуров стосовно реклами в Telegram. З листопада месенджер почав розміщувати перші офіційні рекламні оголошення. Вони мають позначку Sponsored і з’являтимуться тільки в публічних каналах.
Головні новини щодо реклами в найпопулярнішому світовому месенджері:
- Дані про користувачів збиратись не будуть.
- Оголошення будуть розміщуватись в телеграм-каналах з аудиторією понад 1000 осіб.
- Адміністратори каналів не можуть впливати на появу та зміст реклами. Поки що. Надалі таку можливість їм обіцяють.
- Користувачі зможуть за невелику (за словами П. Дурова) передплату відключати рекламу.
В найближчих планах власника Telegram також створення окремого порталу, де канали будуть придбавати рекламу.
Такі от новини. Що скажете − розглядаєте Telegram як потенційний рекламний канал?