PRO рекламу в Telegram

PRO рекламу в Telegram

Ніякого таргетингу,

− наголосив Павло Дуров стосовно реклами в Telegram. З листопада месенджер почав розміщувати перші офіційні рекламні оголошення. Вони мають позначку Sponsored і з’являтимуться тільки в публічних каналах. 

Головні новини щодо реклами в найпопулярнішому світовому месенджері:

  1. Дані про користувачів збиратись не будуть. 
  2. Оголошення будуть розміщуватись в телеграм-каналах з аудиторією понад 1000 осіб.
  3. Адміністратори каналів не можуть впливати на появу та зміст реклами. Поки що. Надалі таку можливість їм обіцяють.
  4. Користувачі зможуть за невелику (за словами П. Дурова) передплату відключати рекламу.

В найближчих планах власника Telegram також створення окремого порталу, де канали будуть придбавати рекламу.

Такі от новини. Що скажете − розглядаєте Telegram як потенційний рекламний канал?