Споживачі отримують позитивне враження від купілі онлайн. Дослідження
18 проти 53: саме таким (у відсотках), за даними свіжого дослідження NielsenIQ, є кількість людей, які отримують позитивні враження під час покупок в офлайн- та онлайн-магазинах.
А от на мінус повертає настрій у 42% тих, хто завітав до реальних торгових точок. В електронних маркетах не подобається шопітись тільки 9% опитуваних.
Найбільше віддають перевагу онлайн-покупкам ті, хто останнім часом пильніше стежить за витратами.
На думку дослідників, покупецька поведінка змінилась, й аргументи на користь e-commerce такі:
- Покупці налаштовані отримувати релізи та ексклюзивні пропозиції, мати можливість відстежувати рекламні акції.
- Вагому роль відіграють простота пошуку та комфортність докладного вивчення товару, які офлайн-магазинам забезпечувати складніше.
Водночас, за умови правильних налаштувань, онлайн-канали є ефективними засобами імпульсивних додаткових продажів. Особливо під час розпродажів та свят, що наближаються.
Які висновки для брендів? Робити комунікації зі споживачами омниканальними та поєднувати стратегії онлайн- і офлайн-торгівлі.
Тож маркетологам, своєю чергою, доведеться вирішувати завдання цілісного позиціювання бренда в усіх каналах продажів.
За матеріалами sostav.ua та NielsenIQ