TikTok та не тільки: де працюватимуть маркетингові бюджети у 2022-му
На календарі вже лютий, бюджети на маркетинг визначені, кампанії стартували, стратегії впроваджуються. Маємо аналіз тенденцій розподілу коштів на просування від консалтингової компанії WARC.
Більше TikTok-у
Кількість підписників платформи вже перевищує 3 млрд, а їхні витрати в TikTok-у сягнули 2,3 млрд доларів (ріст у порівнянні з 2020 р. — 77%). Щодня в TikTok завантажують більше ніж 1 млрд відео.
Такі темпи — вагомий аргумент, тому бренди вирушають у соцмережу, щоб проводити власні рекламні кампанії та співпрацювати з її топовими інфлюенсерами.
84% маркетологів, опитаних WARC, повідомили, що збільшать обсяг коштів на просування в TikTok у 2022 р.
Далі в переліку каналів комунікації з клієнтами на поточний рік:
- YouTube. 31% компаній залишать бюджети на просування через платформу на рівні 2021 р. Дві третини — збільшать інвестиції.
- Instagram. Те, що цього року реклама у ньому отримає додаткові кошти, вирішили ≈ 64% опитаних маркетологів.
- LinkedIn. Витратити більше на маркетингові заходи у соцмережі планують 47% учасників дослідження.
- Snapchat. 26% маркетологів вважають за потрібне збільшити витрати на просування у цій мережі.
- Twitter. Більше коштів на рекламу у ньому спрямують тільки 23% фірм.
Маркетплейси та стримінгові платформи
Окрім соціальних мереж (обсяги торгівлі через які збільшувались ще до пандемії), компанії вбачають перспективу в масштабуванні електронної комерції. Зараз покупці віддають перевагу маркетплейсам перед окремими інтернет-магазинами. Й 75% маркетологів збираються у 2022 р. більше витрачати на рекламу на платформах e-commerce.
Як ще один вигідний канал просування маркетологи розглядають стрімінгові сайти та ігрові майданчики. Адже геймерство та прямі трансляції набирають популярність. 72% учасників дослідження WARC мають намір збільшити інвестиції в ігри, а 64% будуть збільшувати маркетинговий бюджет на стримінгових сайтах.