ТОП кращих фільмів та серіалів про маркетинг, які надихають

ТОП кращих фільмів та серіалів про маркетинг, які надихають

Як щодо нових ідей у новому році?

Надивленість — джерело маркетингових інсайтів. А затишні зимові вечори — чудовий час, щоб його наповнювати.

Склали командний топ фільмів та серіалів, які надихають розум і не дають спокою почуттям.

Фільми: 

  1. «99 франків». Неоднозначний фільм за книжкою культового письменника. «Люди не знають, чого хочуть, поки їм це не запропонують»  — згодні? Як що буває за облаштунками  рекламного світу та з чого виникають шедевральні ролики? Пропонуємо дивитись😎
  2. «Родина Джонсів». Фільм пропонує нестандартний підхід до продакт-плейсменту: в американське містечко приїздить родина - справжнє уособлення американської мрії. Гарні, успішні. Всі хочуть бути як Джонси, й мати все, що є у них. А мати означає купувати…
  3. «Віктор Фогель — король реклами». Легкий фільм про аутсайдера, який генерує геніальні маркетингові ідеї. 
  4. «Тут палять». Головний герой має нелегку роботу - лобіювати куріння. Й блискуче її робить попри те, що сам не палить. Завдяки непересічному ораторському мистецтву та різним маркетинговим форматам, від нативної реклами до ток-шоу. 
  5. «Сироп». Історія про маркетинг від ідеї до виходу на ринок. Красива легка історія та кілька непоганих ідей.

Для тих, хто любить зануритись у довгі історії - серіали:

  1. Mad Men (Божевільні). Американський серіал про те, якими були реклама та маркетинг у Нью-Йорку 1960-1970-х. Драматично, детективно, захопливо, Чотири «Еммі», 7 сезонів. 
  2. «Абсолютна влада». Британська комедія про працівників чорного PR. Цинічно, але цікаво, та з суто англійським гумором.
  3. «Картковий будинок». Теж про політику, але місце дії США, і за змістом це скоріше трилер. Блискуча акторська гра, складні багатоходові інтриги, високе мистецтво маніпулювання інформацією та суспільною думкою.
  4. «Будинок брехні». Небанальні підходи від голови консалтингової маркетингової агенції. Теж в Америці. «Золотий глобус», 5 сезонів
  5. «Ранкове шоу» - ще одна американська історія, тепер про особистий бренд. Про те, як створюються новини і завдяки чому досягають рейтингів. Драматично, видовищно, є про що замислитись.

І на завершення - кіно документальне:

  1. «Найвеличніший фільм з усіх колись проданих». Докладно розповідає, як саме бренди просувають себе через фільми, ТВ-шоу. Як насправді створюються мода та попит.
  2. «Ті, хто переконують» - спеціальний випуск телеканалу PBS про технології реклами та маркетингу: емоційний вплив, тонкощі маніпуляцій, побудова стратегій. 

А ви вже щось із цього дивились? Запрошуємо до обміну враженнями та ідеями, що ще подивитись про маркетинг на наших сторінках в соціальних мережаж.