Тренди новорічного шопінгу
Новорічний шопінг розпочався... ще влітку. Але ще можна вхопити тренди та зробити продажі.
Ще кілька днів − і час встановлювати на видному місці адвент-календарі. А от новорічний шопінг, на думку Google та Ipsos, в Європі (й не тільки) вже розпочався.
Минулорічний сезон виявився рекордним для святкових онлайн-покупок.
Що показали дослідження у 2021-му?
- 21% покупців почали готувати різдвяні й новорічні подарунки ще з червня. Відповідно рітейлери змушені раніше розпочинати рекламні кампанії та шукати найефективніші канали комунікації для кожного етапу.
- 37% споживачів в ЕМЕА очікують, що через пандемію вони не зможуть купувати, як звикли.
- Натомість 46% очікують початку розпродажів.
- Навчені проблемами минулого року, 49% покупців будуть одразу ж перевіряти наявність товарів, які вподобали в інтернеті, на складі продавця.
- 56% опитаних планують більше покупати у місцевих виробників.
То як діяти онлайн-рітейлерам, щоб максимально заохотити покупців і вдовольнити попит? Експерти радять:
- Забезпечити однаковий асортимент в онлайн-каналах та офлайн-точках. Тоді споживачам буде комфортніше.
- Запобігати факторам невизначеності. Передбачати й пропонувати альтернативи для товарних позицій, що можуть закінчитися.
- Діяти чесно та прозоро. Заздалегідь попереджати, що кількість товару обмежена чи що доставка може запізнитись. Так рітейлер збереже довгострокову лояльність своєї ЦА.
Отже, час приділити максимальну увагу діджитал-інструментам, які будуть стимулювати продажі й допоможуть постійно тримати зв’язок з покупцями − зацікавленими та потенційними.