Тренди новорічного шопінгу

Тренди новорічного шопінгу

Новорічний шопінг розпочався... ще влітку. Але ще можна вхопити тренди та зробити продажі.

Ще кілька днів − і час встановлювати на видному місці  адвент-календарі. А от новорічний шопінг, на думку Google та Ipsos, в Європі (й не тільки) вже розпочався.

Минулорічний сезон виявився рекордним для святкових онлайн-покупок

Що показали дослідження у 2021-му? 

  1. 21% покупців почали готувати різдвяні й новорічні подарунки ще з червня. Відповідно рітейлери змушені раніше розпочинати рекламні кампанії та шукати найефективніші канали комунікації для кожного етапу. 
  2. 37% споживачів в ЕМЕА очікують, що через пандемію вони не зможуть купувати, як звикли.
  3. Натомість 46% очікують початку розпродажів. 
  4. Навчені проблемами минулого року, 49% покупців будуть одразу ж перевіряти наявність товарів, які вподобали в інтернеті, на складі продавця. 
  5. 56% опитаних планують більше покупати у місцевих виробників.

То як діяти онлайн-рітейлерам, щоб максимально заохотити покупців і вдовольнити попит? Експерти радять:

  1. Забезпечити однаковий асортимент в онлайн-каналах та офлайн-точках. Тоді споживачам буде комфортніше.
  2. Запобігати факторам невизначеності. Передбачати й пропонувати альтернативи для товарних позицій, що можуть закінчитися.
  3. Діяти чесно та прозоро. Заздалегідь попереджати, що кількість товару обмежена чи що доставка може запізнитись. Так рітейлер збереже довгострокову лояльність своєї ЦА.

Отже, час приділити максимальну увагу діджитал-інструментам, які будуть стимулювати продажі й допоможуть постійно тримати зв’язок з покупцями − зацікавленими та потенційними.