Українці в соцмережах: впізнаєте себе?
Дослідження YouScan розповіло про тренди соціальних мереж в Україні у 2021 році. Виявляється, в багатьох моментах ми маємо характерні вподобання :
- Найактивніше українці обговорюють різноманітні інциденти (катастрофи, руйнівні події). Далі за популярністю політика, релігія, здоров’я.
Натомість у світі трійцю популярних тем складають політика, комп’ютерні ігри та здоров’я.
- Контент, яким найчастіше діляться українські користувачі соцмереж, має особистий характер (58% публікацій проти 44% у світі).
- Загалом схвально пишемо про beuty-сферу та IT. Ділимось негативними оцінками стосовно послуг банків, їжі та напоїв, ритейлу.
- У топі зображень, якими діляться українки, рослини, мода та актори, випічка. Чоловіки поширюють картинки про транспортні засоби, публічні виступи та…пейзажі. Лідер серед кольорів у всьому цьому візуальному контенті - сірий.
- Постити ми любимо новини - в Україні це роблять вдвічі частіше, ніж в цілому у світі.
- А ще дуже любимо поради онлайн: звертаємося з ними в 7 разів частіше за підписників з інших країн.
- Щоб обуритись та покритикувати, як і всі, вирушаємо писати в Twitter. Але, цілком зрозуміло, найгостріші теми у нас власні: Росія, діяльність Зеленського та Порошенка, карантин.
- Позитивними враженнями найчастіше ділимось після перегляду YouTube.
Наш мегапопулярний смайлик - 💓 А бажаємо іншим насамперед здоров’я. Загалом це слово найчастіше вживаємо в соцмережах.
Досі любимо почитати докладно. Світова тенденція - скорочення постів у Facebook. В Україні вони стали довшими. Здається, не без нашої участі😎