Українські споживачі втомились боятися

Українські споживачі втомились боятися

Декілька фактів з дослідження Gradus:

👉 Українці мріють відмовитися від набутої у 2020 році звички жорстко економити, вони готові витрачати знову. Хоча рівень суб'єктивного стресу залишається стабільно високим, він перетворюється на звичний фон - отже, знижує свій вплив.

👉 Вже 89% міських жителів, які користуються інтернетом, купують онлайн, і ця цифра показує послідовне зростання.

👉 Вікова група 55-64 купує не менш активно, ніж молоді покоління.

👉 Бажання забути режим жорсткої економії все ж таки супроводжується прагненням оптимізувати бюджет і купувати раціональніше, без імпульсних придбань. Насамперед, споживачі переходять на дешевші і, часто, локальні бренди. Це відкриває двері локальним виробникам, які часто можуть запропонувати ту ж якість за найкращою ціною.

Джерело: Gradus.

Повний матеріал на mmr.