Великдень об’єднує: маркетингові кампанії брендів у 2021 році

Великдень об’єднує: маркетингові кампанії брендів у 2021 році

На порозі другий Великдень, який ми зустрічатимемо спільно, але переважно дистанційно. Тож спілкування з покупцями бренди вибудовують на засадах приязної підтримки, співпереживання та онлайн-активностей.  

Що пропонують маркетологи?

  1. Провести святковий онлайн-розиграш з тематичним призом.
  2. Вигадати інтерактивну гру: зібрати пазл, знайти відмінності тощо. Розважити й водночас підкинути цікаве посилання, зібрати контакти для розсилки  
  3. Активно залучати користувацький контент: фото великодніх страв, власноруч створених писанок та кроликів, сімейні рецепти.Можна також на конкурсній основі.
  4. Додати на сайт чи в паблік життєрадісний яскравий банер.
  5. Створити душевне відео вітання. Достатньо хвилини та трохи зусиль, щоб зарядити аудиторію позитивом та гарантувати вірусне поширення брендованого ролика. Що ж до витрат грошей та часу, то в мережі є готові шаблони, з якими покреативити можна бюджетно та з гарним результатом.
  6. Зробити email-розсилку з вітанням, щоб нагадати про себе.

Деякі рецепти можна перейняти зі вже наявного досвіду брендів.

Як воно на практиці?

Відлік почався з католицького Великодня, тож святкові заходи тривають. 

Якщо ви зберетесь пополювати за шоколадними яйцями, шанси ще є: глобальну акцію від Cadbury UK завершено, а от веселий квест від Milka якраз триває. 

В різних країнах бренд пропонує обрати кролика улюбленої масті чи колір шоколадного яйця. Безумовно кумедна новинка 2021 року − продуктова колаборація з печивом Oreo.

Загалом, якщо єдиним спільним словом визначити те, як світові бренди святкували та ще готуються святкувати Великдень, − ШОКОЛАДНО. 

Ось ще чудові солодкі пропозиції 2021-го року. 

Преміальне золоте яйце від Ferrero Rocher − за мотивами його культових однойменних цукерок.

Ювілейне кремово-вершкове яйце від Cadbury. Бренд зняв відео про те, як вже 50 років його виробом насолоджуються справжні фанати. У ролику з’явилась й одностатеве чоловіче подружжя, що додало рекламі розголосу.  До речі, у рамках цієї кампанії Mondelez UK дебютувала на TikTok.

Трохи історії про яйця, про які не можна не згадати. Крутезна ідея була на поверхні: у 2019 р. саме завершувався серіал «Гра престолів», й компанія з інтернет-доставки їжі Deliveroo запропонувала своїм клієнтам лімітовану серію драконячих яєць. 

Так бренд створив попит серед власних користувачів, котрі вечеряють з улюбленим фільмом, та серед фанатів «Гри престолів», які досі не цікавились послугами Deliveroo.

У 2020 р. з нагоди Великодня ідею щодо смачної дорослої вечері, яка об’єднує, розвинув британський виробник закусок Walkers. У його подарунковій коробці з шоколадними яйцями опинились ще: чипси з бамбуковою мискою для них, пляшка вина та два бокали, ваучер Amazon Prime Video.

Ось такий повний комплект.

Ідею щодо добрих традицій свята й способів прикрашати життя, своє та близьких, поділяє H&M. Минулого року бренд випустив до Великодня спеціальні подарункові картки: 10% її вартості компанія повертала тому, хто дарує. А дизайн картки можна було персоналізувати, додавши свої побажання.

Що наразі в Україні? 

У 2021 році ритейлери та виробники в Україні загалом вдаються до перевірених методів: рекламують святковий асортимент, навчають готувати з використанням власної продукції.

Хоча підготовка до свята − не тільки подбати про щедрий стіл, як слушно вважають в «Ашані».

А от мережа «Сільпо» діє з усіх фронтів:

  1. піклується − нагадує про можливості безготівкових розрахунків, пропонує святкову випічку та писанки;
  2. допомагає заощаджувати − надає знижки;
  3. створює цінності − зняли відео про те, як розмальовувати писанки, а ще пропонують подарункові сертифікати. 

Минулого року «Сільпо» відзначилися привабливою пропозицією робити великодній «Цок-цок» дистанційно, через спеціальний сайт.

До речі, зараз «великоднє яйце» означає не тільки писанку або крашанку. Це маркетинговий термін, яким позначають приховані на сайті бонуси: повідомлення з анімацією, промокодом чи іншим сюрпризом.

Такий собі цифровий спосіб створити спільноту зацікавлених та обраних клієнтів, зробити людянішим образ бренду, додати його спілкуванню з ЦА несподіваності та гумору. Зрештою − заохотити людей з цікавістю вивчати ваш сайт. Спрацьовує безвідмовно.

І наостанок, для великоднього настрою − маленьке й дуже атмосферне шоколадне вітаннячко від KitKat: