Визначені 3 пріоритети Google Ads на 2022 рік
У блозі Google його генеральний директор з реклами Джеррі Дішлер визначив три пріоритети Google Ads на 2022 рік:
- Автоматизація, щоб відкривати нові можливості росту.
- Вдосконалення технологій вимірювань.
- Конфіденційність.
Відповідно до того, як змінюється поведінка споживачів, Google Ads намагатиметься покращити їхню взаємодію з рекламою, докладаючи зусиль у кожному з цих трьох напрямків.
Що пропонує автоматизація
Як зазначає Дішлер, «понад 80% рекламодавців Google зараз використовують автоматичне призначення ставок, щоб звільнити час та підвищити ефективність реклами».
У 2022 р. Google рекомендує використовувати автоматизовані кампанії. Такі, як Performance Max та Discovery, що охоплюють значну кількість користувачів в рамках однієї кампанії.
Переваги цих автоматизованих рішень:
- простіші в управлінні;
- мають багатоканальне охоплення;
- пропонують найкращий рекламний інвентар;
- забезпечують додаткові конверсії.
Коли йдеться про типи кампаній, спрямованих на один канал (Пошук, КМС чи YouTube), Google рекомендує використовувати такі функції автоматизації:
- ключові слова з широкою відповідністю;
- інтелектуальні стратегії призначення ставок;
- адаптивні пошукові оголошення.
Раніше у Google Ads це мало назву золотого трикутника:
Яке воно, близьке майбутнє вимірювань?
Вимірювання ефективності реклами – завжди нагальна тема для рекламодавців. Оновлення конфіденційності в iOS 14, запланована відмова від cookie та інші зміни створять умови, коли нові підходи до вимірювань стануть критично важливою умовою успіху. Адже обґрунтувати цінність маркетингу буде складніше без даних, які описують та аналізують маркетингову активність.
Тож Google Ads розвиває нові рішення для захисту конфіденційності й вимірювання ефективності рекламних заходів:
- розширені конверсії;
- режим згоди;
- моделювання конверсій;
- атрибуція на основі даних
Ці рішення будуть ґрунтуватись на first-party даних та захищених API.
Як будуть вдосконалюватись підходи до конфіденційності?
Користувачі прагнуть впевненості в тому, що їхні дані у безпеці, а компанії забезпечують анонімність особистої інформації.
Google розуміє цю потребу у приватності та працює над удосконаленням налаштувань для її захисту.
Ключовими у цій роботі компанія вважає:
- побудову прямих стосунків з клієнтами;
- забезпечення точності вимірів та їх придатності для практичного застосування;
- підтримку релевантності реклами.
В процесі безпосередньої взаємодії з клієнтами компанії зможуть збирати власні дані для більш цільової комунікації, наприклад, in-app повідомлень чи email-маркетингу.