Як зрозуміти, що маркетологу час у відпустку? ;)

Як зрозуміти, що маркетологу час у відпустку? ;)

Маркетолог почав поводитись дивно? Можливо, це типовий серпневий синдром. Проаналізуймо:

  1. Промахується з налаштуваннями таргетингу на кілька країн на південь.
  2. Довго зосереджується. 
  3. Підписався на -надцять блогерів-мандрівників й перевіряє їхні сторіз щогодини.
  4. У рекламні кампанії вже днів 40 ставить морські пейзажі.
  5. На питання «Як вихідні?» бурчить: «Ну таке».
  6. Ладний вбити за останню печеньку.
  7. На робочому столі ноута має пляж, на рингтоні − «Не шукай мене». Але сам він тут, й дедалі більше схожий на власне фото на паспорті.

Діагноз очевидний: людина ще не була у відпустці. 

А ви вже встигли відпочити? Чи полюбляєте оксамитовий сезон? Яким було ваше літо?