Як зрозуміти, що маркетологу час у відпустку? ;)
Маркетолог почав поводитись дивно? Можливо, це типовий серпневий синдром. Проаналізуймо:
- Промахується з налаштуваннями таргетингу на кілька країн на південь.
- Довго зосереджується.
- Підписався на -надцять блогерів-мандрівників й перевіряє їхні сторіз щогодини.
- У рекламні кампанії вже днів 40 ставить морські пейзажі.
- На питання «Як вихідні?» бурчить: «Ну таке».
- Ладний вбити за останню печеньку.
- На робочому столі ноута має пляж, на рингтоні − «Не шукай мене». Але сам він тут, й дедалі більше схожий на власне фото на паспорті.
Діагноз очевидний: людина ще не була у відпустці.
А ви вже встигли відпочити? Чи полюбляєте оксамитовий сезон? Яким було ваше літо?