ФАРМАДОЛ

Real time комунікація від «Фармадол»

Суть комунікації — допомога метеозалежній аудиторії, а допомога має бути своєчасною. Головний біль може бути наслідком зміни погоди. Наша ЦА не стежить за всіма параметрами погоди протягом усього дня. За неї це робить наш алгоритм — і вчасно пропонує допомогу

Підхід

Аналіз проблематики

● Які погодні явища можуть стати причиною головного болю: температура, опади, атмосферний тиск?


Вибір аудиторних таргетингів

● Аудиторія, яка перевіряє прогнози погоди, цікавиться темами здоров'я

Налаштування погодних таргетингів

● Інформація в тригерах з'являється з інтегрованого джерела weather.com● Зміна креативів відбувалася в містах України автоматично


Реалізація

СНІГ

CTR = 0,37%


ДОЩ

CTR = 0,35%

ТИСК

CTR = 0,28%

+5…+20℃

CTR = 0,22%

Результат


Найвищий відгук показали креативи з опадами та атмосферним тиском



В результаті ми збільшили частку креативів із зазначеними тригерами, щоб відповідати реакції та залученню цільової аудиторії

Illustration
Illustration

Інші кейси

Illustration

Lexus

Illustration

Kite

Illustration

Rosava

Illustration

Econia

Illustration

Furshet