ФАРМАДОЛ
Real time комунікація від «Фармадол»
Суть комунікації — допомога метеозалежній аудиторії, а допомога має бути своєчасною. Головний біль може бути наслідком зміни погоди. Наша ЦА не стежить за всіма параметрами погоди протягом усього дня. За неї це робить наш алгоритм — і вчасно пропонує допомогу
Аналіз проблематики
● Які погодні явища можуть стати причиною головного болю: температура, опади, атмосферний тиск?
Вибір аудиторних таргетингів
● Аудиторія, яка перевіряє прогнози погоди, цікавиться темами здоров'я
Налаштування погодних таргетингів
● Інформація в тригерах з'являється з інтегрованого джерела weather.com● Зміна креативів відбувалася в містах України автоматично
Найвищий відгук показали креативи з опадами та атмосферним тиском
В результаті ми збільшили частку креативів із зазначеними тригерами, щоб відповідати реакції та залученню цільової аудиторії
Інші кейси