ECONIA
Мета — підвищення впізнаваності бренду, цільовий трафік на сайт, інтернет-магазини
Донесення до аудиторії: «Малятко» — не тільки вода, а ще й дитяче харчування. Анонсування УТП продукту і нових SKU.Охоплення ЦА від 600 000 користувачів
Аналіз ЦА і customer journey
● Матусі — дуже специфічна аудиторія, без розуміння патернів її поведінки неможливо побудувати якісну комунікацію.
Сегментація цілей
● Один інструмент не може вирішувати відразу всі завдання медіакампанії, необхідний розподіл ролей.
Вибір каналів, форматів і таргетингів
● Для побудови охвату використовуємо канали з можливістю таргетингу за інтересами й тематичні ресурси, розділи.Для залучення трафіку на сайт залучаємо поклікові інструменти та забезпечуємо присутність в зоні вибору.
Programmatic і YouTube — лідери за кількістю показів і охоплення ЦА. Тематичні сайти перевантажені рекламою, отримувати якісний охват найкраще за допомогою аудиторних закупівель
Топ 5 каналів за показниками активності та залучення користувачів на сайті: Super Geo, Programmatic, тематичні сайти, Native, YouTube
Інші кейси