ECONIA

Мета — підвищення впізнаваності бренду, цільовий трафік на сайт, інтернет-магазини
Донесення до аудиторії: «Малятко» — не тільки вода, а ще й дитяче харчування. Анонсування УТП продукту і нових SKU.Охоплення ЦА від 600 000 користувачів

Підхід

Аналіз ЦА і customer journey

● Матусі — дуже специфічна аудиторія, без розуміння патернів її поведінки неможливо побудувати якісну комунікацію.


Сегментація цілей

● Один інструмент не може вирішувати відразу всі завдання медіакампанії, необхідний розподіл ролей.

Вибір каналів, форматів і таргетингів

● Для побудови охвату використовуємо канали з можливістю таргетингу за інтересами й тематичні ресурси, розділи.Для залучення трафіку на сайт залучаємо поклікові інструменти та забезпечуємо присутність в зоні вибору.

Реалізація

Programmatic

Матуся не обмежена батьківськими інтересами, вона відвідує ресурси всіх категорій.
Купівля аудиторій, а не сайтів — основа ефективного охоплення ЦА — налаштування на аудиторні таргетинги, predict.

Super Geo — таргетинг на продуктові супермаркети.


YouTube

Для аудиторії «матусі» YouTube стає відповіддю на всі питання. 
Налаштування по соц-дем, каналам, інтересам..

Тематичні сайти

ROSЧастина аудиторії зберігає прихильність до сайтів, яким довіряє.

СРС


Native, портал (розділ «Дитячі товари»), релевантні мобільні додатки.

Результат


Programmatic і YouTube — лідери за кількістю показів і охоплення ЦА. Тематичні сайти перевантажені рекламою, отримувати якісний охват найкраще за допомогою аудиторних закупівель


Топ 5 каналів за показниками активності та залучення користувачів на сайті: Super Geo, Programmatic, тематичні сайти, Native, YouTube

Illustration
Illustration

Інші кейси

Illustration

Lexus

Illustration

Kite

Illustration

Фармадол

Illustration

Rosava

Illustration

Furshet