Lexus
Як ми вивели салон LEXUS в Дніпрі в лідери продажів за 2 тижні
У зв'язку з надходженням нової моделі Lexus перед дилерами бренду постало завдання залучити відвідувачів до автосалонів. Дніпровський дилер прийняв рішення використовувати крім традиційних медіа (ООН, радіо) ще й digital. Крім локалізації реклами агентство мало здійснити пошук і охоплення досить вузької й специфічної аудиторії
Аналіз ЦА
● Яке поведінка характерна для ЦА?● Чим вони живуть?● Де вони бувають? ● Чим цікавляться?
Сегментація ЦА
● Топменеджери● Чиновники● Аграрії● Відвідувачі салонів конкурентів● Жителі котеджних районів
Вибір каналів і таргетингів
Специфіка запиту диктує вибір вузьких і прицільних таргетингів
Відвідуваність
На 40% зросла відвідуваність салону
Лідерство
Дилер №1 з продажу в перші 2 тижні кампанії в Україні
Інші кейси