Lexus

Як ми вивели салон LEXUS в Дніпрі в лідери продажів за 2 тижні


У зв'язку з надходженням нової моделі Lexus перед дилерами бренду постало завдання залучити відвідувачів до автосалонів. Дніпровський дилер прийняв рішення використовувати крім традиційних медіа (ООН, радіо) ще й digital. Крім локалізації реклами агентство мало здійснити пошук і охоплення досить вузької й специфічної аудиторії

Підхід

Аналіз ЦА


● Яке поведінка характерна для ЦА?● Чим вони живуть?● Де вони бувають? ● Чим цікавляться?

Сегментація ЦА


● Топменеджери● Чиновники● Аграрії● Відвідувачі салонів конкурентів● Жителі котеджних районів

Вибір каналів і таргетингів

Специфіка запиту диктує вибір вузьких і прицільних таргетингів

Реалізація

Programmatic buying

Аудиторні сегментиWhite-listPredict

Super GEO


Показ реклами користувачам, що знаходяться за адресами:
Аграрні виставки
Салони конкурентів

Super GEO


Показ реклами користувачам, що знаходяться за адресами:
Бізнес-центриЖитло преміумкласу

LinkedIn


Користувачі, які займають керівні посади

Результат

Відвідуваність

На 40% зросла відвідуваність салону

Лідерство

Дилер №1 з продажу в перші 2 тижні кампанії в Україні

Illustration
Illustration

Інші кейси

Illustration

Kite

Illustration

Фармадол

Illustration

Rosava

Illustration

Econia

Illustration

Furshet