ROSAVA
Як працювати одночасно з охватом, трафіком на сайт і гарячою аудиторією
Завдання агентства полягало в побудові та реалізації рекламної кампанії, націленої на підвищення впізнаваності бренду Premiorri, анонсування УТП продукту Premiorri Viamaggiore Z Plus. Медійна мета — охоплення ЦА понад 500 000 осіб
Цільова аудиторія — чоловіки та жінки 18-65 років, власники авто
Аналіз ЦА і customer journey
● Як і де здійснюється вибір шин, коли починається цей пошук?
Сегментація цілей
● Один інструмент не може вирішувати відразу всі завдання медіакампанії, необхідний розподіл ролей
Вибір каналів, форматів і таргетинг
● Інформація в тригерах з'являється з інтегрованого джерела weather.com● Зміна креативів відбувалася автоматично в містах України
Programmatic — лідер за кількістю показів у кампанії (CTR — 0,22%, CTR — 0,25% + погодні тригери) і лідер із залучення на сайт нової аудиторії
Топ 5 каналів за показниками активності та залучення користувачів на сайті: Search, Портал (розділ «Авто»), Автомобільний ресурс, Teaser_network
Інші кейси