ROSAVA

Як працювати одночасно з охватом, трафіком на сайт і гарячою аудиторією

Завдання агентства полягало в побудові та реалізації рекламної кампанії, націленої на підвищення впізнаваності бренду Premiorri, анонсування УТП продукту Premiorri Viamaggiore Z Plus. Медійна мета — охоплення ЦА понад 500 000 осіб
Цільова аудиторія — чоловіки та жінки 18-65 років, власники авто

Підхід

Аналіз ЦА і customer journey

● Як і де здійснюється вибір шин, коли починається цей пошук?


Сегментація цілей

● Один інструмент не може вирішувати відразу всі завдання медіакампанії, необхідний розподіл ролей

Вибір каналів, форматів і таргетинг

● Інформація в тригерах з'являється з інтегрованого джерела weather.com● Зміна креативів відбувалася автоматично в містах України

Реалізація

Programmatic

Аудиторні таргетинги, white-list, predict

Погодні тригери — саме зміна погоди стає мотиватором пошуку шин на новий сезон



YouTube

Налаштування по соц-дем, каналам, інтересам

Автомобільні сайти

ROS

Портал

Розділ Авто

Teaser network

Налаштування за інтересами

Native

Налаштування за інтересами

Прайс-агрегатор

Розділ «Шини»

Google Search

Ключові слова

Результат


Programmatic — лідер за кількістю показів у кампанії (CTR — 0,22%, CTR — 0,25% + погодні тригери) і лідер із залучення на сайт нової аудиторії



Топ 5 каналів за показниками активності та залучення користувачів на сайті: Search, Портал (розділ «Авто»), Автомобільний ресурс, Teaser_network

Illustration
Illustration

Інші кейси

Illustration

Lexus

Illustration

Kite

Illustration

Фармадол

Illustration

Econia

Illustration

Furshet