Kite


Завдання агенції полягало в побудові та реалізації рекламної кампанії, яка забезпечить зростання обізнаності й лояльності серед ЦА — матерів дітей шкільного віку. Паралельно необхідно було протестувати нову цільову аудиторію — тінейджерів

Підхід

Аналіз поведінки ЦА


● Які цінності характерні для ЦА «Мами», «Тінейджери»?● Де вони бувають? ● Чим цікавляться?

Вибір каналів і таргетингів

● Кожна ЦА вимагає окремого підходу і планування

Створення окремого повідомлення:

● Раціонального для ЦА «Мами»● Емоційного для ЦА «Тінейджери»

Реалізація

Programmatic banner

Аудиторні сегментиWhite-listPredict

Programmatic video

Жіночі серіали
Поведінкові аудиторні настройки

YouTube


Жіночі канали
Інтереси

Native


Розміщення в зоні вибору товарів для школи: прайс-агрегатори, дошки оголошень

Programmatic banner

Молодіжний контент
Молодіжні аудиторні сегменти

Games


Показ відеореклами за ігрову винагороду

YouTube


Молодіжні канали
Інтереси


SUPER Geo


Молодіжні концерти
Місця літнього відпочинку


Результат

icon

Охват

Досягнуто головну медійну мету — 80%. Охоплення ЦА і зростання знання про бренд серед аудиторії «Мами дітей 4-15 років»

icon

Новая ЦА

Протестована нова ЦА — «Тінейджери». Залучена на сайт молода аудиторія не поступалася за показниками активності дорослішій

Результати в картинках:

Illustration
Illustration

Інші кейси

Illustration

Lexus

Illustration

Фармадол

Illustration

Rosava

Illustration

Econia

Illustration

Furshet