Kite
Завдання агенції полягало в побудові та реалізації рекламної кампанії, яка забезпечить зростання обізнаності й лояльності серед ЦА — матерів дітей шкільного віку. Паралельно необхідно було протестувати нову цільову аудиторію — тінейджерів
Аналіз поведінки ЦА
● Які цінності характерні для ЦА «Мами», «Тінейджери»?● Де вони бувають? ● Чим цікавляться?
Вибір каналів і таргетингів
● Кожна ЦА вимагає окремого підходу і планування
Створення окремого повідомлення:
● Раціонального для ЦА «Мами»● Емоційного для ЦА «Тінейджери»
Охват
Досягнуто головну медійну мету — 80%. Охоплення ЦА і зростання знання про бренд серед аудиторії «Мами дітей 4-15 років»
Новая ЦА
Протестована нова ЦА — «Тінейджери». Залучена на сайт молода аудиторія не поступалася за показниками активності дорослішій
Результати в картинках:
Інші кейси