Фуршет

Традиційний спосіб поширення інформації про акційні товари — ЛИСТІВКИ. Завдання для агентства — привчити користувачів дивитися акції на сайті, приділяючи особливу увагу mobile трафіку. В рамках тривалого розміщення з'ясувати, на яку групу товарів існує підвищений попит

Підхід

Сегментація цілей

● Трафік на сайт● Залучення нових користувачів● Повернення в день виходу нової акції


Аналіз та сегментація ЦА

● Гаряча● Нова● Ситуативна

Вибір каналів, форматів і таргетингів

● Критерій вибору каналів: залучення на сайт якісної аудиторії

Реалізація

Super Geo

Охоплення гарячої аудиторії, що знаходиться поблизу супермаркету


Programmatic buying

Аудиторні сегменти (родина, домашні турботи, кулінарія), white-lists (кулінарні ресурси), predict (залучення нової аудиторії, поведінкою схожою на ЦА, яка вже відвідує сайт)


СРС

Широкоохватне розміщення з оплатою за цільові переходи

Retargeting

Нагадування аудиторії про щотижневі акції

Результат


Частка органічного трафіку зросла у 4,8 раза.
Частка мобільного трафіку зросла 33% -> 62%



Аудиторія запам'ятала дні акції й поверталася на сайт...

До та після


After
Before

Інші кейси

Illustration

Lexus

Illustration

Kite

Illustration

Фармадол

Illustration

Rosava

Illustration

Econia