Фуршет
Традиційний спосіб поширення інформації про акційні товари — ЛИСТІВКИ. Завдання для агентства — привчити користувачів дивитися акції на сайті, приділяючи особливу увагу mobile трафіку. В рамках тривалого розміщення з'ясувати, на яку групу товарів існує підвищений попит
Сегментація цілей
● Трафік на сайт● Залучення нових користувачів● Повернення в день виходу нової акції
Аналіз та сегментація ЦА
● Гаряча● Нова● Ситуативна
Вибір каналів, форматів і таргетингів
● Критерій вибору каналів: залучення на сайт якісної аудиторії
Частка органічного трафіку зросла у 4,8 раза.
Частка мобільного трафіку зросла 33% -> 62%
Аудиторія запам'ятала дні акції й поверталася на сайт...
Інші кейси